3. dubna 2015

Velikonoční a jarní aranžmá

V našem květinářství to na jaře hraje všemi barvami. Přes nádherné řezané květiny (o těch nejoblíbenějších chystáme brzy článek), hrnkovku, aranžmá, věnce až po osázené košíčky a truhlíky...vybere si tu opravdu každý a naše floristky Vám na přání přichystají ty nejhezčí jarní dekorace za okno i do vázy. Aprílové počasí již láká k tomu, abychom do svých domovů vnesli trochu více barev a živých květin. Koledníky navíc může v pondělí u vchodu do domu uvítat pěkný velikonoční věnec na dveřích, který jasně hlásá, že prosluněné dny jsou tu cobydup!

Velký pátek by měl být nejtišším dnem v roce, kdy je čas k zastavení se a rozjímání. Tento den je dnem půstu a pokání za památku Ježíše Krista. Velký pátek je také dnem nadpřirozených sil a čarodejnic, a proto je účinný pro motlitby a věštby. Některé země mají v tento den pracovní volno (u nás se o jeho obnovu usiluje). „Na Velký pátek nepohneš zemí, nezatopíš do východu slunce, neupečeš, nevypereš a nevybělíš, nezameteš, nevyneseš z domu, neprodáš, nepůjčíš, nedaruješ a nepřijmeš dar.“ Přejeme Vám tedy krásné Velikonoce a doufáme, že si náležitě užijete Červené pondělí! :-)

Velikonoční věnec s dřevěnou ovečkou a sušeným kvítím.

Velikonoční věnec s pírky a sušeným i umělým kvítím.

Jarní aranžmá krásně vyniknou na jídelním stole i konferenčním stolku.

Tento pestrobarevný výhled se Vám naskytne při vstupu do našeho obchodu.

Zakoupit si u nás můžete i jarní hrnkové květiny na balkon a zahrádku.

1 komentář:

  1. Ty tulipány jsou naprosto perfektní. Já jsem je letos na Velikonoce měla taky. Přítel mě potěšil, protože mi objednal krásné barevné tulipány. Našel si doručení květin Brno a nechal mi je poslat do práce. Moc mě tím potěšil a navíc jsem měla krásnou a veselou jarní dekoraci :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za Vaši návštěvu i komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...